Manfaat Minyak Zaitun - Bukan Hanya Untuk Majlis Makan Malam Anymore

Manfaat Minyak Zaitun - Bukan Hanya Untuk Majlis Makan Malam Anymore

Apabila saya mula-mula meluaskan ufuk masakan saya ke dalam masakan Perancis dan Itali, saya diperkenalkan dengan minyak zaitun. Ia mengambil masa sedikit untuk membiasakan diri, tetapi ia adalah tambahan yang sangat lazat untuk pantri saya.

Ia juga adalah minyak yang sangat sihat. Ia adalah lemak monunsaturated, yang boleh membantu menurunkan kolesterol LDL dalam aliran darah anda. Dengan berbuat demikian, ia merendahkan risiko penyakit jantung. Terdapat beberapa tanda-tanda ia juga boleh membantu mengurangkan risiko beberapa jenis kanser. Lebih banyak kajian perlu dilakukan untuk membuktikan tuntutan itu, namun.

Sebagai pakar herba, saya mencari minyak yang lebih berguna. Ia mempunyai tradisi yang panjang sebagai berguna untuk menyembuhkan luka. Sekurang-kurangnya satu kejadian dalam Alkitab menyebut ia dalam hal itu, maka amalan tersebut adalah salah satu yang purba. Ia sering digunakan sebagai pelembap muka dan untuk menguatkan kuku.

Ia juga merupakan cara yang baik untuk mendapatkan prinsip-prinsip tertentu dari herba. Dalam masakan, saya menggunakannya dengan bawang putih. Ekstrak itu membuat boleh digunakan kosong pada salad atau dalam masakan. Walaupun anda mendapat beberapa faedah bawang putih (dan rasa) apabila anda memasak dengan itu, menggunakannya mentah pada salad adalah lebih baik.

Di ekstrak herba direka untuk digunakan topically, minyak ini adalah indah. Yang herba saya pilih bergantung kepada tujuan; untuk luka-luka saya mungkin menggunakan bawang putih, rosemary atau komprei. Untuk menghilangkan rasa sakit, saya akan memilih Gotu kola dan willow kulit ... permohonan yang tidak berkesudahan.

Saya telah menggunakan aplikasi ini pada keluarga saya selama ini. Sesetengah daripada mereka adalah agak ragu-ragu pada mulanya, tetapi keputusan menjadikan mereka beriman kepada ubat-ubat herba dan keajaiban minyak zaitun.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar